Sunday 4 June 2017

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Ampang

Salam Perkenalan

Assalamualaikum..

Untuk entri yang pertama ini saya ingin memperkenalkan diri. Nama diberi Tasnim binti Mohd Salleh. Nama mesra Anem@KakNem.Saya dilahirkan pada 6 Oktober 1987 dan berasal dari Sabak Bernam, Selangor. Saya merupakan anak ketiga daripada 4 orang adik-beradik. Saya membesar dalam sebuah keluarga yang sederhana. 

Alhamdulillah,tanggal 2 Ogos 2014 saya diijab qabul dengan seorang jejaka dan setahun kemudian,tarikh yang same tahun berbeza, 2 Ogos 2015, lahirlah seorang puteri cahayamata pelengkap keluarga kecil kami, nurul insyirah. Saya seorang surirumah dan salah seorang Pengedar Sah Shaklee Kawasan Ampang. 

KENAPA SHAKLEE? 

Saya mula dengan Shaklee dari sebelum kahwin. Produk pertama saya amik adalah GLA COMPLEX. Masa tu period memang tak teratur. Lagi satu sebab bila saya senggugut, saya mesti sakit kepala. Dan bila sampai angin swing tu, mood memang ke laut.

Alhamdulillah lepas consume GLA COMPLEX, senggugut dan sakit kepala mula berkurang dan period saya makin teratur. Sampailah saya berkahwin. 

Dan sekali lagi syukur sangat-sangat, dengan asbab GLA COMPLEX, membantu kesuburan saya. Selang 4bulan perkahwinan, saya dianugerahkan rezeki hamil. 

Maka bermulalah kisah morning sickness yang sangat teruk. Dan waktu tu saya mula tinggalkan vitamin-vitamin saya. Bila dah masuk 5bulan kehamilan saya mula sedar dan contact balik sahabat saya Zulaikha Ali,untuk dapatkan vitamin hamil. 

Semasa membeli vitamin hamil ni lah baru saya register sebagai ahli. Bayangkan... Betapa ruginye selama ni saya tak jadi ahli lebih awal. 
Tapi masa ni saya belom ade hati lagi nak berbisnes, cuma makan sendiri saja. 

BISNES SHAKLEE.
Saya mula berbisnes ni hujung tahun 2016. Salah satu sebab saya buat bisnes, saya nak bantu ekonomi keluarga memandangkan kos hidup sekarang terlalu tinggi,lebih-lebih lagi bile kita tinggal di bandar. Kebetulan sekarang ni suami saya masih belajar sambil bekerja. 

Lagi satu sebab, saya nak bantu ramai orang untuk hidup lebih sihat. Bila kita dah makan dan merasai kesannya, kita akan rasa nak berkongsi dengan semua orang, biar semua orang merasai kesannya dan hidup dengan gembira. Betul tak??

Dari situ saya teruja dan bersungguh-sungguh nak bantu ramai orang untuk menjadi lebih sihat dan cantik. Produk-produk Shaklee ni dijamin selamat,berkesan,semulajadi dan halal. Dan ade landmark study dari profesor-profesor tertentu tau. 

Shaklee boleh bantu kita untuk dapat income 4 ke 5angka setiap bulan. Yang penting kita ade usaha dan tidak mudah putus asa.

Jadi,sape yang rase Shaklee bileh bantu dalam kewangan keluarga anda. Jom join saya dalam terus menyebarkan kebaikan hingga ke satu dunia.


Dalam dunia sekarang serba serbi memerlukan duit. Tapi duit bukan segalanya. Bila ade duit,kita boleh bantu bersedekah dengan lebih lagi. Hati pon gembira dan senang. 

Inilah serba sedikit cerita saya,kenapa saya masih setia dan terus menyebar kebaikan tentang Shaklee. 

Tak cukup info?? Nak kan info lebih.. Boleh terus whatsapp saya di talian 013.398.0632.

Nice to meet u and have a nice day!  ðŸ˜Š





No comments:

Post a Comment